Solicită Ofertă

Solicită o ofertă



    Un mediu de lucru propice este esențial. Acesta nu numai că reprezintă o reflexie a imaginii, dar poate de asemenea să aibă un impact major asupra dezvoltării oricărei afaceri.

    Iată 7 din beneficiile închirierii unui spațiu de birou în cadrul Regus:

    Flexibilitate

    Perioada în care afacerile păreau să rămână statice ani la rând a trecut. Astăzi, ele se află într-o continuă schimbare. Angajamentul într-un contract pe termen lung nu numai că poate fi riscant și costisitor, dar totodată poate răpi libertatea de a găsi variante care s-ar potrivi mai bine afacerii tale. Ce faci dacă decizi să te extinzi? Mai cauți un apartament? Dar daca te restrângi? Plătești chiria unui spațiu in care ai investit si care nu este folosit la capacitate maximă?

    Spre deosebire de închirierea unui birou convențional sau al unui apartament pretabil pentru birou, Regus prezintă o opțiune avantajoasă datorită flexibilității pentru perioadele contractuale și suprafețele închiriate. Perioadele contractuale care incep de la o zi până la câțiva ani îți permit să-ți canalizezi energia, timpul și resursele pentru a-ți ajuta afacerea să crească. Suprafețele închiriate pot începe de la un birou mic pentru o persoana sau mai multe, iar la nevoie poți adăuga sau reduce din spațiu.

    Închirierea unui birou privat la Regus este o modalitate excelentă pentru firmele la început de drum, pentru cele cu nevoi temporare, pentru cele în expansiune sau pentru firmele care au nevoie urgentă de spații de lucru. La Regus nu îți limitezi opțiunile, având posibilitatea de a crește sănătos, fără a fi angajat într-un contract pe termen lung.

    Productivitate

    Închirierea unui apartament pe post de birou poate veni la pachet cu diferite distrageri care sunt aproape imposibil de ignorat. Vecini gălăgioși, lucrări în bloc, zgomote venite din exterior. Toate acestea nu sunt excluse din rutina unei zile de lucru și prezintă o provocare majoră.

    Regus oferă un mediu propice, lipsit de întreruperi, pentru a te putea concentra și a oferi productivitate maxima. Fiind înconjurat de alți profesioniști cu o gândire similară, te vei simți mai motivat ca niciodată. Această atenție nedivizată va face diferența, contribuind la obținerea rezultatelor optime.

    Profesionalism

    Amplasarea într-o clădire de business clasa A, regăsită la Regus, este ideală pentru afacerea ta. Zona de recepție, biroul privat, sălile de conferință oferă angajatilor si clienților tăi un cadru mai profesionist și mai privat decât cel regăsit într-un apartament; iar cabinele telefonice (oferite gratuit) asigură confidențialitatea apelurilor și nu distrag atenția celor din jur.

    Rețea

    Unul dintre marile avantaje este accesul atât la comunitatea Regus din centrul ales, cât și la rețeaua națională și globală de spații de lucru, ce iți permite să lucrezi din cele peste 3600 de business lounge-uri Regus din țară sau din intreaga lume oferindu-ti sentimentul de apartenență la o comunitate globala si creand noi oportunitati si conexiuni.

    Securitate

    La Regus îți oferim toate condițiile, pentru a-ți conduce afacrerea într-un mediu cât mai sigur. Măsurile de securitate includ camerele de supraveghere CCTV, sistemul de alarmă și personal de paza, care monitorizează spațiile non-stop, oferind acces 24/7 în centru.

    Confort

    De la spatiile de birouri, bucatarie, secretariat, copy point, bussines lounge, phone booths, săli de conferințe la Wi-Fi premium, la Regus le găsesți pe toate sub același acoperiș. Toate spațiile noastre sunt complet amenajate, echipate și gata de utilizare, ceea ce te scutește de toate bătăile de cap legate de amenajare, mobilare si de contractarea tuturor serviciilor. Nu mai este nevoie să te complici cu diferiți furnizori de servicii, deoarece totul se regăsește pe o singură factură. Astfel, salvezi timp cu serviciile all-inclusive oferite.

    Costuri

    Cu toate avantajele menționate mai sus, costurile unui birou Regus este comparabil sau în multe situații chiar mai mic decât costurile unui spațiu convențional de birouri sau al unui apartament închiriat în regim de birou. La Regus, spațiile de lucru vin la pachet cu toate serviciile indispensabile incluse, scutindu-te de responsabilitatea financiară.

    Vino la Regus pentru a te bucura de cei peste 300 mp de suprafețe comune, acces facil la restaurant, o terasă cu priveliște deosebită si de accesul la comunitatea de Business Networking si la rețeaua globală de peste 3600 de business lounge-uri din peste 900 de orașe din 125 de țări.

    Încă nu te-am convins? Vino la un tur și convinge-te singur! Programează-ți turul la numărul 0364 861 000 sau pe email la adresa cluj.centralbusinessplaza@regus.com și hai să ne cunoaștem mai bine!

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Awesome Works
    Awesome Works

    Related Posts

    Prime Office © 2023. Toate drepturile rezervate.

    Design realizat de Baboon Software

    Trimite un mesaj